Πώς τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης
  έχουν αλλάξει την πληροφόρηση
Ζούμε στην εποχή των "ψεύτικων ειδήσεων" και έχουν περάσει οι ημέρες που περιμένουν τις πρωινές ειδήσεις για να πληροφορηθούμε τα κουτσομπολιά για την τελευταία δρατηριότητα των διασημοτήτων. 
  Έχουμε τώρα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε με το πάτημα της εφαρμογής και οι περισσότεροι άνθρωποι τώρα λαμβάνουν τις ειδησεογραφικές τους πληροφορίες σε απευθείας σύνδεση, ειδικά από τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
Τα κοινωνικά μέσα έχουν γίνει η κύρια πηγή ειδήσεων στο Διαδίκτυο με περισσότερους από 2,4 δισεκατομμύρια χρήστες, σχεδόν 64,5% λαμβάνουν τα τελευταία νέα από το Facebook, το Twitter, το YouTube, το Snapchat και το Instagram αντί των παραδοσιακών Μέσων.
  Σε πρόσφατη έρευνα, το 50% των χρηστών του Διαδικτύου που ερωτήθηκαν, δήλωσαν ότι πληροφορούνται τις τελευταίες ειδήσεις μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης πριν ακούσουν κάτι τέτοιο σε έναν σταθμό ειδήσεων. 
  Η έρευνα έδειξε 57% αύξηση της επισκεψιμότητας σε ιστότοπους ειδήσεων που αναφέρονται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
  Ωστόσο, υπήρξε μείωση του μεγέθους κάποιου άρθρου που διαβάζουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα μετακινηθούν απλώς μόλις διαβάσουν τους τίτλους ή δουν ένα σύντομο βίντεο κλιπ του κομματιού. Ο μέσος επισκέπτης θα διαβάσει κάποιο άρθρο μόνο για 15 δευτερόλεπτα ή λιγότερο και ο μέσος χρόνος παρακολούθησης βίντεο online είναι 10 δευτερόλεπτα.