Διαδώστε το στυξ με αυτό το banner στην διεύθυνση http://www.styx.gr/

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. Παρασκευή 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ στις 6 μμ στην ΕΣΗΕΑ
Η παρουσίαση του βιβλίου του Σπύρου Χατζάρα , «Έτος 21ο των Φιλικών», που αποδεικνύει, μετά από 20 χρόνια μελέτης και έρευνας, ότι η προετοιμασία της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821, ξεκίνησε το 1800 από την Κέρκυρα, και ότι πολιτικός φορέας της ήταν η «Φιλογένεια», θα γίνει την Παρασκευή 11/11/11 στις 6 το απόγευμα στην ΕΣΗΕΑ, από τον καθηγητή Δημήτρη Μιχαλόπουλο, τον δημοσιογράφο Θανάση Αντωνόπουλο και τον συγγραφέα. Συντονιστής της συζήτησης θα είναι ο δημοσιογράφος Κώστας Μπετινάκης.

Επιτέλους τέρμα στα ψέματα

 
του Σπύρου Χατζάρα 

«Έτος 21ο  των Φιλικών. Η επανάσταση των Φιλογενών»

  Το βιβλίο που θα ξεφτιλίσει τους «Βερέμηδες» του «Λιάκους» και τους «Τατσόπουλους».
  Το ψέμα ή τα ψέματα, λένε, έχει «κοντά πόδια».Όμως , τα ψέματα, επί των οποίων οικοδομήθηκε συστηματικά από το 1834, η καθεστωτική  εκδοχή, για το πως οργανώθηκε η Εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση του 1821, κυριαρχούν ακόμα. Επομένως, η «βαλίτσα,(του ψεύδους),πήγε πολύ μακριά».
  Η νόθα «Ιστορία», κατασκευάστηκε για να σκεπαστούν τα ίχνη της προδοσίας, για να συγκαλυφθούν οι πράξεις και οι ευθύνες των «πρακτόρων» και των «ιδιοτελών», για το καθεστώς της εξάρτησης που επεβλήθη στην Ελλάδα και τους Έλληνες
  Το βιβλίο  «Έτος 21ο των Φιλικών»,  που αποδεικνύει, μετά από 20 χρόνια μελέτης και έρευνας, ότι η  προετοιμασία της Ελληνικής Επαναστάσεως   του 1821, ξεκίνησε το 1800 από την Κέρκυρα, και ότι πολιτικός φορέας  της  ήταν η «Φιλογένεια», θα διατεθεί εκτός εμπορίου. Η Κεντρική διάθεση θα γίνεται από το γραφείο της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στην οδό ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟΥ 6. Τηλ.2103800797.

Η παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει την Παρασκευή 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

στις 6 το απόγευμα στην ΕΣΗΕΑ.

 Προδημοσίευση
  Το ψέμα ή τα ψέματα, λένε, έχει «κοντά πόδια».Όμως, τα ψέματα, επί των οποίων οικοδομήθηκε συστηματικά από το 1834, η καθεστωτική εκδοχή, για το πως οργανώθηκε η Εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση του 1821, κυριαρχούν ακόμα. Επομένως, η «βαλίτσα, (του ψεύδους), πήγε πολύ μακριά». Η νόθα «Ιστορία», κατασκευάστηκε για να σκεπαστούν τα ίχνη της προδοσίας, για να συγκαλυφθούν οι πράξεις και οι ευθύνες των «πρακτόρων» και των «ιδιοτελών», για το καθεστώς της εξάρτησης που επεβλήθη στην Ελλάδα και τους Έλληνες.
1. «Η εξέγερση των Ελλήνων του 1770, τα «Ορλωφικά», ήταν ξενοκίνητη. Ο επόμενος ξεσηκωμός, ενόψει της «σταυροφορίας» της  Μ. Αικατερίνης της Ρωσίας  και του Ιωσήφ Β’ της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, για την «απελευθέρωση» των Χριστιανών της Ανατολής, προκάλεσε τη γέννηση το 1785, του πρώτου ελληνικού πολιτικού φορέα, του Φοίνικα, που ήταν συνωμοτικός- επαναστατικός, και που τον καθοδηγούσαν ο Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος και ο Αλέξανδρος Υψηλάντης. Παρά την αρχική του εξάρτηση από τα συμφέροντα της Αγίας Πετρούπολης και της Βιέννης, ο ελληνικός πολιτικός φορέας, άρχισε να αυτονομείται σταδιακά, και το 1790, παρουσίασε δικό του «πρόγραμμα»,μίλησε εκ μέρους του Ελληνικού Έθνους , και υποστήριξε πολιτικά τον Λάμπρο Κατσώνη. Οι επιτυχείς χειρισμοί της αγγλικής πολιτικής, διέλυσαν τη συμμαχία Ρωσίας-Αυστρίας,  διέσωσαν την Οθωμανική αυτοκρατορία, και μετέθεσαν στο μέλλον την πολιτική αποκατάσταση του Ελληνικού Έθνους.

  Η έκρηξη της Γαλλικής Επανάστασης, δημιούργησε νέες προοπτικές. Οι αρχικοί καθοδηγητές Μαυροκορδάτος –Υψηλάντης, παρέδωσαν την οργάνωση σε ένα δικό τους παιδί, τον Ρήγα, που προσπάθησε να  προσεγγίσει τον γαλλικό παράγοντα, για να επιτύχει την πολιτική αποκατάσταση του Ελληνικού Έθνους. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ο ελληνικός πολιτικός φορέας, έμαθε την  οργανωμένη επαναστατική πάλη, τη συνωμοτική τεχνολογία, και την «Τέχνη της υποκρισίας», που είναι το τελικό κλειδί για όλες τις πόρτες, διότι όπως έγραψε ο Φιλήμων, «η τέχνη της υποκρισίας ήταν αναγκαία για να κατευθύνει τη σκέψη και τα πάθη των ανθρώπων στον μεγάλο σκοπό». Επαναστάτης που δεν κατέχει και δεν εφαρμόζει την τέχνη της υποκρισίας, είναι ένας κινούμενος μελλοθάνατος. Η Τέχνη της υποκρισίας ερμηνεύει το δισυπόστατο των ανθρώπων, τους  αμφίσημους λόγους και τις δίσημες πράξεις τους.

  Ο Φοίνικας ,συναντήθηκε με την «μεγάλη των Ιακωβίνων σχολή» στην Βιέννη, και οι πρώτοι έλληνες διδάχθηκαν  την  «τεχνολογία» της επανάστασης.

  Η Γαλλική Επανάσταση έφθασε στα Επτάνησα πριν τους στρατιώτες του Ναπολέοντα. Οι συνεργάτες του Ρήγα και όχι μόνο ο Περραιβός, κρύφθηκαν στη δημοκρατική Κέρκυρα. Αυτοί δημιούργησαν μαζί με Επτανήσιους την Ιακωβίνικη «Εταιρία των Φίλων», που είχε τους ίδιους φανερούς ιακωβίνικους στόχους με την κίνηση του Ρήγα, και τους ίδιους κρυφούς εθνικούς προσανατολισμούς.

  Ο ελληνικός πολιτικός φορέας, από τα «Κέντρα» του στη Ρωσία, την Κωνσταντινούπολη και τα Επτάνησα, εκμεταλλεύτηκε προς όφελος του, την αυτοκατάργηση της «Γαληνοτάτης» , τη νέα πολιτική του Τσάρου Παύλου, για προσέγγιση με την Τουρκία, και την εκστρατεία του Ναπολέοντα στην Αίγυπτο, (Αύγουστος 1799), και την αγγλική πολιτική για μια συμμαχία κατά της Γαλλίας, κινητοποιήθηκε  και πέτυχε, με την συνθήκη της 9/2Ιης Μαρτίου 1800 μεταξύ Τουρκίας και Ρωσίας, τη δημιουργία   του πρώτου ανεξάρτητου ελληνικού κράτους,  της Επτανήσου Πολιτείας ή, όπως επίσημα ονομάσθηκε,  της Πολιτείας των  Ηνωμένων Επτά Νήσων. Το πρώτο μεγάλο βήμα για την πολιτική αποκατάσταση του Ελληνικού Έθνους είχε γίνει. Το πολιτικό Κέντρο, του ελληνικού πολιτικού φορέα, εγκαταστάθηκε στην Ελεύθερη Ελλάδα. Στα Επτάνησα. Τότε ,το 1800, οι εθνικιστές της «αυστηρής Συμμόρφωσης» που λειτουργούσαν μέσα από τη Στοά «Φιλογένεια», αναπτύσσοντας τη Μεγάλη Ιδέα, της λύτρωσης του έθνους με τις δικές του δυνάμεις , ενώθηκαν με την Ιακωβίνικη «Εταιρία των Φίλων»,για να οργανώσουν την απελευθέρωση ολόκληρου του Έθνους.  Το επαναστατικό μανιφέστο με το πολιτικό πρόγραμμα της οργάνωσης ,εκδόθηκε το 1806 με τον τίτλο «Ελληνική Νομαρχία». Το κείμενο ήταν κολεκτιβίστικο για αυτό αποδόθηκε στον ανώνυμο Έλληνα. Ο Ιωάννης Καποδίστριας ήταν μέλος αυτής της Εταιρίας και έχει πάρει μέρος στην επεξεργασία του προγράμματος της».

2.  Η αντεπανάσταση, η Εταιρία της Ανατολής  και οι «αυτόχθονες»  Ιουδαίοι
  Η εθνική και ταυτόχρονα κοινωνική επανάσταση, των Φίλων του Γένους, για την απελευθέρωση από τους Τούρκους και τους «προδότες κοτζαμπάσηδες», που, «αν και είχαν ελληνική καταγωγή  κυλιόντουσαν μπροστά στα πόδια των Τούρκων», την οποία προανήγγειλε  η «Ελληνική Νομαρχία», πρωτοεκδηλώθηκε στην Ύδρα, στις 27 Μαρτίου του 1821, με επικεφαλής τον Αντώνη Οικονόμου, (1785-1821, τον είχε μυήσει στην Εταιρία των Φίλων ο Χρ. Περραιβός), κατέλυσε την εξουσία των τουρκο-προκρίτων, έδιωξε τον  «τοποτηρητή» Νικόλαο  Κοκοβίλα, και εγκαθίδρυσε « λαϊκή εξουσία».
  Η κοινωνία  της Ύδρας διχάστηκε. Οι «λαϊκοί» καπετάνιοι, πήγαν με την επανάσταση.
  Ο Ιάκωβος Γιακουμάκης-Τομπάζης (1782-1829), που ήταν από το 1818 μέλος της Εταιρίας βγήκε μπροστά. Ο αδελφός του Μανώλης, που είχε παντρευτεί την αδερφή του Κιοσσέ-Σαχίνη, Ξανθή, πήγε με τους Κουντουριώτες. Ο Καπετάν Θεόδωρος Γκίκας , ο Αναστάσης Τσαμαδός (1774 - 1825), που ξεκίνησε από ναύτης , όπως και ο Αντώνης Κριεζής, και ο Γεώργιος Σαχτούρης, παρόλο που ήταν μακρινός ανιψιός του Βούλγαρη, πήγαν με τους επαναστάτες. Ο Ιωάννης Κριεζής πήγε με τους Κουντουριώτες. Ο Ανδρέας Βώκος (Μιαούλης), που  ήταν αντίθετος με την εθνική εξέγερση, αναγκάσθηκε υπό την πίεση του λαού να προσφέρει  3.625 ισπανικά τάλιρα, υπέρ του Έθνους,  ενώ στις  31 Μαρτίου, υπέγραψε ως Αντώνη Βοκού την εκλογή του Οικονόμου ως διοικητή του νησιού.

  Στις 22 Απριλίου του 1821 η υδραίικη ναυτική μοίρα με αρχηγό τον Γιακουμάκη Τομπάζη, απέπλευσε για να ενωθεί με τα σπετσιώτικα και τα ψαριανά πλοία. Αφού οι επαναστάτες ναυτικοί μπάρκαραν για να πολεμήσουν τους Τούρκους , η «ντόπια αντίδραση», οι τουρκονοικοκυραίοι, (Κουντουριώτες, Βώκοι,Ορλάνδοι, Κιοσσέδες, Μπούλγαροι),οργάνωσαν αντεπαναστατικό κίνημα στις 22 Μαΐου, ανέτρεψαν και συνέλαβαν τον Οικονόμου, που όμως δραπέτευσε με τη βοήθεια του Αντώνη Κριεζή, στις «ελεύθερες  περιοχές» της Πελοποννήσου, όπου τον ξαναέπιασαν  άνθρωποι των «νοικοκυραίων» στο Κρανίδι,  και τον κρατούσαν φυλακισμένο στην Ιερά Μονή Αγίων Αναργύρων  μέχρι τον Δεκέμβριο, όταν δραπέτευσε και πάλι με σκοπό να  παρουσιαστεί στη Συνέλευση της Επιδαύρου.

  Οι Κουντουριώτες με τον Μιαούλη, και τους άλλους συμμάχους τους, που τον πρώτο χρόνο της επανάστασης δεν πήραν μέρος σε καμία πολεμική επιχείρηση, συνεννοήθηκαν με τον  τύραννο  του Αιγίου, μεγαλοτσιφλικά Ανδρέα  Λόντο, (τη μαϊμού που έγραφε ο λόρδος Βύρων), που διέθετε δικό του ιδιωτικό  σώμα στρατού, (με το οποίο πήρε μέρος στην  ψευτο-πολιορκία της Πάτρας ), και τους διέθεσε ένα τμήμα μισθοφόρων   που δολοφόνησαν τον Αντώνη Οικονόμου στις 16 Δεκεμβρίου , κοντά στο Άργος. Ο συνδετικός κρίκος των  Κουντουριωτών  και του  Μιαούλη με τον Λόντο, ήταν η συνεργασία τους με την «Εταιρία της Ανατολής»………………

---
Παραγγελίες από το διαδύκτιο στο deltio11@gmail.com .
Η Κεντρική διάθεση θα γίνεται από το γραφείο της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στην οδό ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟΥ 6 Τηλ.3800797. Παραγγελίες από το διαδύκτιο στο deltio11@gmail.com. Τα έξοδα αποστολής θα περιλαμβάνονται στην τιμή των 29 ευρώ.

Subscribe in a reader Facebook page Follow me