Διαδώστε το στυξ με αυτό το banner στην διεύθυνση http://www.styx.gr/

   Δίνουν…κοινωνικό μέρισμα
           στα διαπλεκόμενα

     Βρέθηκε και άλλο πλεόνασμα παραμονές των εκλογών. Πρόκειται για τα εκατομμύρια της κρατικής διαφημιστικής  που προορίζονται για τον επαρχιακό και τοπικό τύπο αλλά και  ιδιοκτήτες  άλλων ΜΜΕ, με διαδικασίες που «μπάζουν» και με τους 6 πρόθυμους  στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ να βάζουν πλάτη.

Τον έλεγχο του πακέτου   και τις διαδικασίες κατανομής του διεκδικούν, προκαλώντας  συνθήκες   κυβερνητικού εμφυλίου , οι δύο γενικοί γραμματείς στη ΓΓ Τύπου.

Βέβαια και οι δύο εποπτεύονται από το γραφείο του Πρωθυπουργού, που δεν παίρνει-όμως- θέση  από τον φόβο μην αποδυναμωθεί εντελώς ,ο υποψήφιος της ΝΔ στην Πάτρα.

#  Ο ένα, γεωπόνος-γενικός γραμματέας Επικοινωνίας
Α. Κατσανιώτης, είναι υποψήφιος περιφερειάρχης στην Πάτρα που από καιρό χρησιμοποιεί , τις υποδομές της υπηρεσίας και τα  μέσα μεταφοράς για  την προεκλογική του κούρσα.
  Λέγεται ότι κόμη και τα διόδια του πληρώνουν.
Αλωνίζει κάπου ένα χρόνο την Αχαΐα, ενώ με τους σεισμούς μετακόμισε στην Κεφαλονιά δήθεν για να  στηθεί γραφείο τύπου δίπλα στους σεισμόπληκτους. Εκεί τον βρήκαν από την  ΝΔ και στην απελπισία τους, μια που  δεν εύρισκαν υποψήφιο ούτε για δείγμα, του έδωσαν το  χρίσμα.

#  Ο δεύτερος είναι ο θεολόγος Γ. Παναγιωτόπουλος Γ Γ ΜΜΕ. Δεν του φτάνει η προχθεσινή επιστημονική του αποκαθήλωση από τον πρώην  πρύτανη του Παντείου τις προάλλες στην εκπομπή του Αυτιά.
Ψάχνεται τώρα να βάλει πλώρη για υποψήφιος στο υπόλοιπο Αττικής με «προίκα» ψήφους από προκάτοχο του ,που δεν είχε καταφέρει και σπουδαία πράγματα. Αλλά λογαριάζει, όπως λένε, χωρίς τον Μ. Βορίδη αλλά και τον Γ. Βλάχο, που εμφανίζεται αντίθετος με την διάταξη για το γάλα.

  Καίγονται και οι δύο για το καινούργιο οργανόγραμμα  της ΓΓ, το οποίο προωθούν με διαδικασίες εξπρές και για το οποίο ο καθένας έχει φτιάξει και από ένα δικό του σχέδιο ΠΔ, με  φωτογραφικές όμως διατάξεις και κουστούμια ραμμένα στα μέτρα  ημετέρων τους.

  Στο επίκεντρο είναι -ακόμη κι αν φύγουν-  οι διαδικασίες για την  κρατική διαφημιστική δαπάνη που θα ισχύουν στο εξής με ευέλικτες πολιτικές στρατηγικές:
- στον επαρχιακό η περιφερειακό τύπο σε Πελοπόννησο και λοιπή Ελλάδα
- στον τοπικό τύπο στην περιοχή της Αττικής.
- σε μελέτες, σφυγμομετρήσεις, προγράμματα κλπ.

   Ένα κρίσιμο μέγεθος είναι ότι και με τα δύο αυτά σχέδια ΠΔ, αλλάζει ο χαρακτήρας της ΓΓ  Τύπου και η ενημέρωση παραδίδεται στην  επικοινωνία, ενώ οι δημοσιογράφοι παύουν να είναι δημοσιογράφοι, αφού απλώς θα εκτελούν εντολές για να παρακολουθούν…γεγονότα σκορπισμένοι ανάμεσα στις διοικητικές υπηρεσίες  για να μπει ταφόπλακα στην ενημέρωση.

Δεν είναι τυχαίο που αναφέρεται  ότι το σχέδιο:
«..έχει ως αποστολή την δημόσια ενημέρωση με έμφαση στην ενημέρωση της κυβέρνησης και των κρατικών φορέων, στην παροχή υπηρεσιών δημοσίου συμβούλου σε θέματα ενημέρωσης, στην παρακολούθηση, διατύπωση προτάσεων και εφαρμογή της νομοθεσίας που αφορά στον τύπο και στον ευρύτερο χώρο των ΜΜΕ και την διαμόρφωση της πολιτικής του κράτους στο χώρο των οπτικοακουστικών μέσων…»

  Ήδη οι εργαζόμενοι στην ΓΓ Τύπου, δημοσιογράφοι, διοικητικοί και ακόλουθοι επικοινωνίας πήραν χαμπάρι την ιστορία και έχουν ξεσηκωθεί απορρίπτοντας και τα δύο σχέδια.
 Ενοχλημένος φέρεται και ο Κ. Μητσοτάκης, αφού χρησιμοποιήθηκε το όνομα του σε  χθεσινή συνέλευση εργαζομένων ως δήθεν άλλοθι για να περάσει όπως- όπως, ένα κείμενο σούπα με διατάξεις και από τα δύο σχέδια.
  Εντύπωση προκαλεί όμως η πρόθυμη ανάμιξη   της προέδρου της ΕΣΗΕΑ  Μ. Αντωνιάδου .
  Μαζί με τους συνεργάτες της βγαίνει ανοιχτά υπέρ του σχεδίου του θεολόγου,  επειδή, εκτός των άλλων, αυτό ενδιαφέρει  κάποιους εκκλησιαστικούς κύκλους με άρωμα από σάπια κοτόπουλα.

  Η εκκωφαντική σιωπή  όμως για το παιχνίδι με την κρατική διαφήμιση από τους δύο συγκατοίκους στο τελευταίο όροφο στο κτίριο της ΓΓ δε ν φαίνεται να είναι τυχαία.
  Ο Π. Καψής κρύβεται μην φορτωθεί και αυτή την υπόθεση  μετά την παράγκα στην ενημέρωση, επειδή φοβάται το βέτο για την υποψηφιότητα που ονειρεύεται.
  Ο Σ. Κεδίκογλου δεν θέλει την ζωή του με την διαγραφή του και από το δευτεροβάθμιο πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ με αποτέλεσμα να τάχει βάλει ακόμη και με τους δικούς του στην πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και γενικά να τάχει χαμένα.

  Τελικά φαίνεται ότι λεφτά υπάρχουν αλλά για κυβερνητική προπαγάνδα.
  Δίνουν σους εκδότες ως κοινωνικό μέρισμα την κρατική διαφήμιση, για να εξασφαλίζουν σίγουρο έλλειμμα στην ενημέρωση.
  Με τους πρόθυμους της ΕΣΗΕΑ  στο πλευρό τους…

Subscribe in a reader Facebook page Follow me